ZAJĄC - Wielkolud etap V: wykończenie

20:53

Zajączek zrobiony - czas na lakierowanie. Najwygodniej użyć lakieru bezbarwnego w sprayu, po nim kolory nabrały głębi i blasku, a postać sztywności.



Wykończenie jest sprawa absolutnie indywidualną. Czy zrobicie Pana, czy Panią zającową - Wasza rzecz. Mój kłapouch ma elegancką zieloną wstążkę na szyi.

Oczka i zęby powstały z  kartonu  (mazałam na nim eyelinerem...), nos to skręcona rurka a wąsy, ogonek i czuprynkę zrobiłam z pakułów hydraulicznych. 
 


Potem to wszystko poprzyklejałam klejem z pistoletu we właściwe miejsca. Wasz zając nie musi być taki zmartwiony...
 



 


Sznurówka na butach to sznurek jutowy, również naklejony klejem z pistoletu. Śmiało możecie zastąpić go sznurowadłem.
 


 I to by było na tyle.   Zając... to brzmi dumnie !!!!
 








You Might Also Like

0 komentarze