PRZYWITANIE

14:06

Kochane Plecionkarki i Drodzy Plecionkarze ! 

Otwieram nowy blog dotyczący rękodzielnictwa, w całości poświęcony tutorialom, czyli zdjęciom / opisom / filmom uczącym papierowego wyplatania i innych przydatnych rzeczy związanych z rękodziełem, a w szczególności plecionkarstwem.

Mam taką potrzebę zgromadzenia w jednym miejscu wszystkich tutków tak, by można dotrzeć do nich w każdej chwili w łatwy sposób. Niejednokrotnie widząc gdzieś jakiś ciekawy tutorial chciałam zachować go "na potem" ale w ferworze codziennych spraw gdzieś mi umknął i później trudno było mi go odnaleźć.

Dlatego też na tym blogu pojawiać się będą tutoriale zarówno moje własne, jak i te znalezione, wygrzebane w necie. Korzystając z obcych tutoriali zawsze będę starała się podać autora lub choćby miejsce znalezienia tutka. Opisy pewnie nieco zmodyfikuję.

Zapraszam Was do współpracy, jeśli macie fajne, ciekawie pokazane zdjęcia uczące wyplatania i chcielibyście, abym umieściła je na tym blogu napiszcie do mnie, a ja z przyjemnością skorzystam z Waszych podpowiedzi.

magdakomar@maggii.pl

Kilka słów technicznych:

Każdy post będzie miał etykiety: NAZWA STRONY, temat posta. Po tych etykietach będzie można posortować zawartość i wyszukać konkretną rzecz.

STRONA, do której post będzie przypisany będzie zawierała główne zdjęcie posta z podlinkowaniem do danego posta, także w ten sposób będzie można wejść w określony post.
STRONY to lista dostępnych stron - widoczna jest na prawej kolumnie bloga.

MOJE STRONY to moje miejsca w necie, gdzie istnieje i pisze o sobie i mojej pasji.

W stopce dostępny jest TŁUMACZ / TRANSLATE dla osób nie mówiących po polsku.
Na próbę wstawiłam pierwszy post, wygląda na to, ze wszystko działa :)

Zapraszam do obserwowania mojego bloga, do komentowania, do składania zamówień na tutki i podsyłania swoich pomysłów.

I oczywiście miłej nauki!!!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Witam. Świetny pomysł. Chętnie będę odwiedzać. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, możesz stać się obserwatorem bloga, wtedy na pewno nie umknie Ci zaden post :)

      Usuń
  2. Witam .Nauki nigdy dość na pewno będę zaglądać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń