Filiżanka z podstawką cz. I

04:01

Odkopałam dla Was kurs na wyplatanie filiżanki z podstawkiem, na przykładzie którego pokażę podstawowe elementy prostego wyplatania: dno, dolny brzeg, rant, ściankę, zakończenie, ucho.
Wszystko to w kolejnych etapach pokazywane dzień po dniu. Oczywiście te rzeczy możecie zobaczyć na moich filmach . Czasem jednak lepiej przypomnieć sobie wykonanie "czarno na białym". A rzeczona filiżanka wygląda tak:



Na wstępie przygotujcie sobie:

-  około 40 kolorowych rurek osnowy - u mnie w kolorze zielonym
- około 40 kolorowych rurek do wyplatania - u mnie ciemnobrązowe
- dwa wydruki atramentowe ładnego obrazka lub kawałek ciekawej tapety czy innego zdjęcia
- wzornik czyli coś o kształcie zbliżonym do filiżanki, koniecznie bez ucha - u mnie miska
- coś do obciążenia wzornika np. zakręcony słoik z wodą
- dwa kartonowe kółka o średnicy spodu wzornika
- dwa kartonowe kółka o średnicy o 5 mm większej, niż poprzednie
-  klej biurowy
- dwa druty florystyczne 

Przed rozpoczęciem wyplatania musicie zrobić dwa "słoneczka"z obrazkami, czyli wkleić rurki osnowy pomiędzy kartonowe dna, tak jak pokazałam tutaj:
 FILM:

Nie pomylcie wielkość: mniejsze kółka sklejamy ze sobą i większe ze sobą. Po wyschnięciu całości możemy rozpocząć wyplatanie.

You Might Also Like

0 komentarze